HTML

Gránátalma

Gluten Free Recipes Finomságok -ahogy a férjem szereti. Utazgatások -ahogy én szeretem.

2008.07.13. 11:12 Gránátalma

Ágyban reggeli

Ritkán adódik (sajnos) olyan hétvége, hogy mindketten itthon vagyunk. Ma reggel míg lustálkodtam motoszkálás hallatszott be a konyhából a hálóba. Kicsit csaltam, gondoltam nem kelek fel mit csinálhat -bár furdalt a kiváncsiság, kivárom mi is lehet ez. Jólesik ébredés után egy kis lustálkodás, olyan ritkán lehet ilyet csinálni s egyébként is rám fér. Ezután csak annyit hallottam, hogy Jó reggelt, itt a reggeli. Meglepődtem. A beszűrődő zajokból ítélve tényleg reggeli készülhetett, de azért biztosra mentem :-). Pirítós, kaviár, lazac, szeletelt bacon, füge- és meggylekvár. Réges rég nem reggeliztem már itthon, s főleg nem így. Álmos szemeim egyből felébredtek és ámultak.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://granatalma.blog.hu/api/trackback/id/tr85565862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása