HTML

Gránátalma

Gluten Free Recipes Finomságok -ahogy a férjem szereti. Utazgatások -ahogy én szeretem.

2009.09.27. 18:15 Gránátalma

Almakompót

A napokban rengeteg almát kaptunk. Mivel mindenki nagyon szereti, így újabb és újabb receptekkel próbálom elkészíteni.

1 birsalma

3 alma

fahéj (egész)

szegfűszeg (egész)

cukor

Az almákat megpucoljuk, apróra kockázzuk. A birsalma kockákat főzőedénybe tesszük s felöntjük annyi vízzel, hogy ellepje. Ízesítjük fél maréknyi fahéjjal és 15-20 szem szegfűszeggel. Mikor a birs már félkész, hozzáadjuk a többi almakockát is. Készre főzzük. Ha úgy gondoljuk, hogy nem elég édes, akkor ízesíthetjük cukorral. Pikánssá tettem azzal hogy míg a kompót főtt, addig a sütőben sült az almás pite, amihez a reszelt almát citrommal, cukorral és fahéjjal ízesítettem, kinyomkodtam s, hogy ne vesszen kárba az alma felfogott leve, ezt is a kompóthoz adtam s így főztem tovább. Hűtve és melegen is kitűnő délutáni desszert.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://granatalma.blog.hu/api/trackback/id/tr721411089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása