HTML

Gránátalma

Gluten Free Recipes Finomságok -ahogy a férjem szereti. Utazgatások -ahogy én szeretem.

2007.12.17. 18:06 Gránátalma

Spenótsaláta

- spenót (friss, párolva, személyenként 2 maréknyi)

- 1 db paradicsom (kockára vágva)

- 1 db kaliforniai paprika (kockára vágva)

- 1 fej lilahagyma (vékonyan felszeletelve)

- feta sajt (tetszés szerint, kockára vágva)

- sonka (szeletelt, tépve)

- só, olívaolaj

A spenótot sós vízben megpároljuk. A zöldségeket és a feta sajtot felkockázzuk, sózzuk, majd a lecsepegtetett spenótra halmozzuk és meglocsoljuk olívaolajjal. Nagyon finom és egészséges saláta, kitűnő előétel.

 

Spenót bővebben itt

Paradicsom bővebben itt

Feta sajt bővebben itt

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://granatalma.blog.hu/api/trackback/id/tr7267206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katalin 2007.12.21. 13:04:10

Nagyon tetszik az oldal, meg a szuper receptek. Nekem 30 eves koromban, kb 3 honapja mondtak, hogy liszterzekeny vagyok. Nagyjabol az eteleimet riszre, gyumolcsre, zoldsegre korlatoztam, hogy ne legyek rosszul. Most kezdtem el sutni, fozni, es nagyon jol megy!!! Radasul rajottem, hogy csomo mindent meg tudok csinalni, es nem kell edessegekre sovarognom.Megeyszer, szuper az oldal!!!
süti beállítások módosítása