HTML

Gránátalma

Gluten Free Recipes Finomságok -ahogy a férjem szereti. Utazgatások -ahogy én szeretem.

2007.07.09. 17:14 Gránátalma

Paradicsom mánia

Legkedveltebb zöldségem a paradicsom. Imádom. Minden formában nagyon szeretem én is és a család is.

- lehűtve csak magában

- saláta kiegészítőjeként

- egy szelet feta sajttal

- főzve paradicsomlé formájában

- aszalva (amit házilag készítek)

 

Paradicsom: Mindíg csak az érett paradicsomszemeket vásároljuk meg. A-, B1-, B2-, C-vitamint, karotint tartalmaz. Gyulladásos folyamatok elleni kenőcsöt is készítenek belőle. Ha gyulladt bőrfelületre tettem egy kis darabot és leragasztottam, mindíg levitte róla a gyulladást -hatásos.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://granatalma.blog.hu/api/trackback/id/tr27114769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása