HTML

Gránátalma

Gluten Free Recipes Finomságok -ahogy a férjem szereti. Utazgatások -ahogy én szeretem.

2008.03.11. 18:18 Gránátalma

Esős Róma

2008. március 07. Róma

Hőmérséklet: 10-15 C°

Szállás: Cavalieri Hilton Hotel*****

Via A. Cadlolo, 101

00136 Róma

Tel: +39 063-5091

Reggel érkeztem meg Rómába -ismét, ahol sajnálattal vettem tudomásul, hogy szakad az eső -persze nem így készültem. A szálloda a város határában van egy hegy tetején, csodás kilátással. A szobámból gyönyörű panoráma nyílt Róma belvárosára benne a colosseummal. Azonban csalódottan vettem észre, hogy a szobámban nem tökéletes a takarítás -jobban mondva csapnivaló. Pedig az ember azt hinné egy Hilton Hotelnek ez az alapvető fontossága.

A szálloda minden emelete tele volt régiségekkel, és mikor a recepción utánaérdeklődtünk a festmények, bútorok származásáról döbbenten álltunk a tény előtt, hogy minden eredeti és a tulajdonos magángyűjteményéből származik, köztük két hatalmas festménnyel -amit biztonsági üvegfal mögött őriznek. Talán ezért is kerülnek a sima szobák 400 €-tól a lakosztályig ami 8000 €-ba. És míg Magyarország nem rendelkezik Michelin csillagos étteremmel, addig itt 3 Michelin csillagos van, az asztalt pedig 2 hónappal korábban kell lefoglaltatni. Hátborzongató.

Az étkezések változatosak voltak, azonban a tányérom ételmaradékos, a poharam rúzsfoltos volt -és én erre figyelek a legjobban. Meglepően koszos volt a város is, ami szintén csalódás volt. Azért hoztam pár képet, most volt időm bemenni a colosseumba is (11€):

Hotel:

 

 

Kilátás a városra:

 

Hajnalban:

Hotel tetején:

Hotel kertjében:

Colosseum belülről:

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://granatalma.blog.hu/api/trackback/id/tr50376563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása