HTML

Gránátalma

Gluten Free Recipes Finomságok -ahogy a férjem szereti. Utazgatások -ahogy én szeretem.

2009.06.24. 21:28 Gránátalma

Hajó Étterem, Győr

Hajó Étterem

Győr, Móricz-Zsigmond rakpart III. hajó

Tel: 96/33-77-00

http://hajoetterem.hu

Ma délután Győrben ebédeltem főnökömmel és egy kollegámmal munka után. Bevallom félve léptem a hajóra, mert a hajóra vezető hidat szinte súrolta a víz. Nem ebédeltem még hajón s mivel az áradás és az eső mozgatta a vizet s ezzel a hajót is, kissé bizonytalan voltam. Nagyon barátságos és csendes környezetben fogyaszthattunk el egy remek ebédet. Jót beszélgettünk, hiszen az irodában ritkábban van erre idő, főleg egy kellemes ebéd mellett. A választásom a zöldfűszeres jérceragu levesre és Gnocchi Venezia-ra esett. A kiszolgálás remek és gyors volt, az ételek szép és nagy adagban tálaltak voltak s nagyon ízletesek. Távozáskor egyre nagyobb hullámok érkeztek s bizony már a hidat is elérte a víz és egy újabb kiadós eső. Mostanra biztosan víz alatt lehet már ez a kis híd is. Kevésbé esősebb időben de szívesen visszatérek.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://granatalma.blog.hu/api/trackback/id/tr141206474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Trichterwinde 2009.06.29. 19:08:15

Szia,
előlépek RO-ból, mint lisztérzékeny :) Bár nem témához kapcsolódik, inkább a Hajóhoz.
mi pénteken voltunk :) pontom-hidat (vagy hogy kell írni...) csináltak, nagggyon durva szerintem :) én nagyon féltem rajta, de mondták, hogy biztonságos. érdemes megnézni!
süti beállítások módosítása