HTML

Gránátalma

Gluten Free Recipes Finomságok -ahogy a férjem szereti. Utazgatások -ahogy én szeretem.

2009.05.17. 15:20 Gránátalma

Familie Rigó Pizzéria és Étterem, Zalakaros

Familie Rigó Pizzéria és Étterem

8749 Zalakaros

Gyógyfürdő tér 11/2

Ez egy kis étterem a főút mentén. Szinte szót sem érdemel. A belső helyiségben ültünk le -látva, hogy kezd beborulni. Elég picike volt és a helyiség közepén egy oszlop tele volt kitömött erdei tetemekkel. Jött a pincér hozta az étlapot addig kikértük a két üveg ásványvizet. Mikor visszatért s elmondtuk, hogy mi az ehető számunkra, nemhogy kedves, segítőkész sem volt. Már-már megemeltem magam a székről s közöltem vele, hogy akkor nem tudunk itt ebédelni bedobta a mentő ötletet, miszerint a gyros tál jó választás lenne pita nélkül. S erre beugrott villámcsapás szerűen, hogy megkérdezzem, hogyan sütik a hasábburgonyát s jött az elkeserítő válasz, minden egy olajban sül, így maradt a rizs. Persze fortyogtam, ahogy szoktam. Kihozta, ami lesújtó mennyiségű volt. S miközben ettük, szemben ülve a kiszolgálóval beláttam. A pincér tömte magába a kenyeret, rázta a kezéről a morzsát stb. Megettük, fizetést kértünk. Még csak meg sem kérdezte, hogy kérünk -e kávét, desszertet. De inkább el volt foglalva azzal, hogy a szomszéd asztalnál 5 német hatalmas zabálást rendezett, italokkal, sörökkel s fizetésnél alku tárgya volt a sör ára. Persze logikusnak tűnt, hogy 5 németnek pitizik...

Végül saját magamat hibáztattam a történtekért, mert az előző két napban olyan jól menek a dolgok az étkezésekkel, hogy már szinte szokássá vált, hogy a gluténmentes étkezés nem egy megoldhatatlan dolog, így az emberek hozzáállása sem tűnt annak, ezidáig.

Macerának éreztem a pincér szemében a dolgoknak s vele együtt magunkat is. Mivel mi egy perc törődést igényeltünk volna a részéről amit másik vendégtől vettünk el (aki mellesleg külföldi s euróval fizet). Számára nem lehettünk potenciális vendégek. Az első megérzésemre kellett volna hallgatnom, miszerint felállunk és kisétálunk 2 üveg ásványvíz elfogyasztása után.

S ez az a hely amit nagy ívben elkerülök!

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://granatalma.blog.hu/api/trackback/id/tr251126759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cantus 2009.07.16. 22:38:41

Kedves Gránátalma!

Nagyon jó ez a bejegyzés is. Legalább tudom mit kerüljünk el. Ha tudsz még valamit írni, mi az amit érdemes kipróbálni és mit kell elkerülni Zalakaroson, nagyon érdekel és köszönöm.

Gellért és Linda :)

_asd 2009.10.06. 20:56:33

Nem nagy elvárásokkal kerestünk éttermet a párommal Zalakaroson. Sajnos, még annak a csekély részét sem érte el ez az étterem.pocsék kiszolgálás volt és az étel is elég vacak. Elöbb kellett volna olvasnom ezt a hasznos bejegyzést. Mindenkinek a figyelmébe ajánlom. :)

Gránátalma · http://granatalma.blog.hu/ 2009.10.06. 21:32:04

Köszönöm a hozzászólást. Sajnálom, hogy azóta sem változtattak a helyzeten.
Gránátalma

kanari 2009.10.07. 20:41:26

Kedves első negatív hozzászóló!Kötekednék egy picit a hozzászólásával!Ha nem tetszett Önnek az étterem belseje a kitömött állatok miatt,miért ment be!Én is jártam már ott és tudom ,h az utcáról is jól látszanak az állatok!A soron van még egy étterem,választhatta volna azt is!Aközepén lévő oszlop,nem oszlop,hanem egy élő fa,ami be van ültetve!!!!Én megnéztem közelről nem véleményt nyilvánítottam mindjárt!

kanari 2009.10.07. 21:16:14

Kedves legelső hozzászóló!Szeretném megcáfolni a hozzászólását,mert nagyon nem értek egyet Önnel!Az első:Mi is jártunk az étteremben és tudjuk,hogy az utcáról jól látszanak az állatok!Ha nem tetszettek miért kellett bemenni!?A soron van másik étterem is!!Az oszlop nem oszlop,hanem egy élő fa!Mi megnéztük mielött megszóltuk volna!A pincérnek nem kötelező tudni,hogy mit enne a kedves vendég!Én nem ismerek olyan éttermet,pedig vendéglátásban dolgoztam hosszú évekig, jártam sok helyen,valamint a végzettségem is ez,mégsem hallottam sehol olyat,hogy a husokat a hasábot,stb.külön olajba sütik!Az Ön hozzátartozója otthon kíváncsi lennék ,ha mindezt így teszi hány óra alatt készíti el az ebédet!!?Ha viszont minden jó lett volna,az lett volna a baj,hogy sokat kellett várni!!!És hol van az megírva,hogy a pincér nem ehet???Ő is ember!Egy étteremben nincs ebéd szünet!!SAJNOS!!Ha kérem a számlát,nem várom el,hogy még megkérdezzék mit kérek!Azt kérdezzék meg az elött mielött számlát kapnék,hogy kérek-e még valamit!NEM??Én mondjuk a számlakérés után tolakodásnak venném!SZERINTEM ÖN IS BELEKÖTÖTT VOLNA!!ABBA IS!!!Azt mondjuk elhiszem,hogy a kiszolgálás nem volt jó,de hangsúlyozom a felszolgáló is ember!!!Neki is lehet rossz napja!Bár ezek szerint nem!

diavolo 2009.10.30. 20:47:34

Feleségemmel zalakaroson mi is Rigóéknál ebédeltünk. Nem ajánlom senkinek! Az étel hideg és egyszerüen ehetetlen volt. Szerintem minden porból készült de minimum fagyasztott volt és nagyon kevés is. A kiszolgálás udvariatlan. Nagyon olcsó volt de annyit sem ért! És az hogy kitömött állati tetemek vannak a falakon valóban gusztustalan. Viszont a másik éttermet a soron amit Kanari említett mindenkinek ajánlom.

szexitanárnéni 2009.11.18. 17:11:41

a hétvégén a párommal betértünk a rigóékhoz!a kiszolgálás nagyon rossz!az ételek hidegek voltak iztelenek és nagyon kicsi adagok!de azért mentünk ide vacsorázni, mert anyáron ettünk itt csülköt nagyon finom volt, és a kiszolgáglás is tökéletes volt ,a fiatal ember nagyon kedves volt,ellentétben a mostanival!egy szoval egy kalap szart nem ér az egész!ideje lenn eváltoztani!

Tamásiak 2010.09.08. 20:32:51

MI IS JÁRTUNK A KÖZELMÚLTBAN A RIGÓ ÉTTEREMBEN ÉS A KISZOLGÁLÁS, AZ ÉTELEK MINŐSÉGE, MENNYISÉGE HŐFOKA ÉS AZ ÁRFEKVÉSE IS KIFOGÁSTALAN VOLT. MI AZÉRT VÁLASZTOTTUK EZT AZ ÉTTERMET MERT RÉGEBBEN IS JÁRTUNK AZ ÜDÜLŐVÁROSBAN ÉS AKKOR IS NÁLUK VACSORÁZTUNK ÉS SEMMI KIFOGÁSUNK NEM VOLT AZ ÉTTEREMMEL KAPCSOLATBAN. MI ABBAN IS BIZTOSAK VAGYUNK, HOGY HA A KÖZELBEN JÁRUNK ÚJRA VISSZATÉRÜNK HOZZÁJUK.BARÁTAINK IS FELKERESTÉK A MI AJÁNLÁSUNKRA EZT AZ ÉTTERMET ÉS MAXIMÁLISAN MEG VOLTAK ELÉGEDVE MINDENNEL . MI CSAK JÓ SZÍVVEL TUDUNK GONDOLNI A RIGÓ ÉTTEREMRE.
TAMÁSIBÓL:SZABÓ CSALÁD
süti beállítások módosítása