HTML

Gránátalma

Gluten Free Recipes Finomságok -ahogy a férjem szereti. Utazgatások -ahogy én szeretem.

2009.03.21. 15:13 Gránátalma

Örökzöld háromhagymás cukkinikrémleves

1 salátacukkini (reszelve)

1 vöröshagyma (apróra vágva)

1/2 póréhagyma (vékony szeletekre vágva)

4 gerezd fokhagyma (vékonyra szeletelve)

5-7 dl víz

1 leveskocka

1dl főzőtejszín

hagymacsíra

A salátacukkínit lereszelem, a vöröshagymát apróra felvágom, a póréhagyma felét vékonyan felszeletelem s  végül 4 gerezd fokhagymát felszeletelek. Egy főzőedényben olajat hevítek, erre teszem rá az apróra vágott vöröshagymát és a szeletekre vágott póréhagymát. Mikor kissé megdinsztelődött, hozzáadom a fokhagymát. Tovább dinsztelem s hozzáadom a reszelt cukkínit, átforgatom. Felöntöm kb. 7 dl vízzel s főzöm míg a hagymák meg nem puhulnak. Ekkor botturmix segítségével átturmixolom. Hozzáteszem a leveskockát s újra átforralom, ha szükséges ízesítem sóval. Kb. 1 dl tejszínnel krémesre főzöm. Hagymacsírával tálalom.

Győri étteremben ettem hasonlót, de ki kellett próbálnom. Én így készítettem el...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://granatalma.blog.hu/api/trackback/id/tr621016319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása