HTML

Gránátalma

Gluten Free Recipes Finomságok -ahogy a férjem szereti. Utazgatások -ahogy én szeretem.

2008.12.27. 12:51 Gránátalma

Svéd gyömbéres keksz

200 g Mantler liszt

0.5 kk szódabikarbóna

1 kk sütőpor

2 kk őrölt gyömbér (én igazi gyömbért reszeltem bele)

1 kk fahéj

1 késhegynyi szegfűszeg

1 késhegynyi őrölt fehérbors

100 g cukor (2 kk félretéve)

100 g vaj

5 ek méz

1 tojásfehérje (kenéshez)

sütésálló cukor (elhanyagolható)

A kimért hozzávalókat egy tálban összegyúrjuk és apró golyókat készítünk belőle, amit egy sütőpapírral bélelt sütőedényre sorakoztatunk. Lisztes kézzel a golyókat ellapítjuk, tojásfehérjével megkenjük és a félretett kristálycukorral ill. a sütésálló cukorral meghintjük. 190 fokos sütőben aranybarnára sütjük. (A kekszek csíkozását sütés előtt sütőráccsal készítettem). Stahl receptjét-videóját itt megtekintheted.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://granatalma.blog.hu/api/trackback/id/tr75843762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása