HTML

Gránátalma

Gluten Free Recipes Finomságok -ahogy a férjem szereti. Utazgatások -ahogy én szeretem.

2008.09.17. 23:05 Gránátalma

Prímás Pince Esztergom

Prímás Pince

2500 Esztergom

Szent István tér 4.

Szombat este az esztergomi Prímás Pincében vacsoráztunk. Az étterem a bazikika oldalában található. A hely kategóriája úgy tudom csak II. osztályú. A helyiség boxokra van osztva, mely ha jól emlékszem 6 személyesek. Mivel ez egy nagyszabású rendezvény része volt, megtöltöttünk az éttermet. Már az elején balul sültek el a dolgok -nálam, mikor a szomszéd asztalnál rágyújtottak. Nos ha valaki a környezetemben cigarettázik -étkezés közben! (no comment)- a legkevesebb, hogy felfordul a gyomrom és baromi ideges leszek. Kértem az asztalhoz egy pincért és megkérdeztem, hogy mi ez. Dohányzó helyre ültünk vagy mi a fene. Közölte, hogy igen. No ekkor kértem, hogy mutassa meg a táblát ami jelzi, hogy itt ez a dohányzó részleg, közölte, hogy ha 400 ember jön egyszerre ne kívánjam, hogy megkérdezze hova akarunk ülni, de a táblára még mindíg nem tudott válaszolni -mert nem volt dohányzást jelölő tábla (persze arra már ki sem akartam térni, hogy körülnézve nincsen légkondicionálás megoldva, azaz nem lehet a helyiségben egyáltalán dohányozni). Mérgemben elhatároztam, hogy ha ők így, akkor én meg nem vacsorázom ilyen helyen. Pár perc elteltével arra lettem figyelmes, hogy a szomszéd asztalnál mindenkivel eloltatta a cigarettát és átjött az asztalunkhoz és odasúgta, hogy az étteremben nem lehet dohályozni.  Nos, megdöbbentem, hogy belátta nincs igaza. A levest a pincérek tálalták fel, mert csak egy féle volt, mangalicával. A főétel svédasztalos volt, hideg és meleg ételekkel vegyesen- saláta, pástétomok, lasagne, hal gombás szósszal (ami igazán jól sikerült). Desszertnek palacsinta volt csokoládé mártással (persze a töltelékre csak akkor derült fény miközben ettem- mert a palacsinta mákkal volt töltve), mákkal töltve?! S az asztalra végül tálaltak fel krémes süteményeket (állításuk szerint tiramisu -ez minden volt csak nem az) is, nem nagy sikerrel. Kikértem az étlapot, hogy átnézhessem mi is van valójában és mennyiért. Nem tetszett amit láttam.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://granatalma.blog.hu/api/trackback/id/tr17668782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása