HTML

Gránátalma

Gluten Free Recipes Finomságok -ahogy a férjem szereti. Utazgatások -ahogy én szeretem.

2008.06.29. 08:25 Gránátalma

Gyümölcsfagylalt

Gyümülcsfagylalt -amit nekem is ki kellett próbálnom (Dolce vita receptje alapján)

6 szem érett barack (bármilyen gyümölcs)

méz

A barackokat meghámozom és kimagozom. Egy magas falú edénybe teszem és botturmix segítségével leturmixolom. Ízesítem mézzel, újra átturmixolom és mehet az edényekbe, majd a fagyasztóba. A barackos már megfagyott, az epres még a fagyasztóban várja, hogy készre fagyjon.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://granatalma.blog.hu/api/trackback/id/tr14544176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

attlilla 2008.06.29. 10:48:38

szia,

hol lehet ilyen formákat venni? köszi, L.

Gránátalma · http://www-granatalma.blog.hu 2008.06.29. 14:02:52

A százas boltban. Felmenten az IKEA-ba és bejártam a Plus üzleteket is, mire Cukroskatánál olvastam az ötletet, hogy talán a százas boltokban lehet. Íme, összesen 395 forintért. Gránátalma
süti beállítások módosítása