HTML

Gránátalma

Gluten Free Recipes Finomságok -ahogy a férjem szereti. Utazgatások -ahogy én szeretem.

2008.06.09. 16:47 Gránátalma

Grillezett vörös tonhal steak csőbensült spárgával

vörös tonhal steak (fejenként 1 db, kb. 150-200 g)

spárga (párolva)

só, bors, olívaolaj

tejföl (1 pohár), reszelt sajt

A spárgát párolóban puhára párolom. Egy sütőedényt olíva olajjal kikenek és belefektetem a spárgát. A tejfölt beízesítem fehér borssal, sóval, majd a spárgára öntöm. Reszelt sajttal megszórom és pirulásig sütöm. Grill serpenyőben a tonhal mindkét felét kb. 2.5 percig sütöm, ízesítem sóval és borssal. Melegen tálalom.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://granatalma.blog.hu/api/trackback/id/tr66511462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása