HTML

Gránátalma

Gluten Free Recipes Finomságok -ahogy a férjem szereti. Utazgatások -ahogy én szeretem.

2008.05.03. 10:56 Gránátalma

Tapas

Többször is utaltam már Spanyolországi utamra, hiszen gazdag gasztronómiai élménnyel tértem haza. Spanyol napok alkalmával az Intersparban lehetőség van vásárolni chorizo kolbászt és tapas feltéteket: salchichon, chorizo extra és serrano sonkát, rákot. Ezekből állítottam össze egy tapas vacsorát, Castillo de Liria rosé-val.

bagett (gluténmentes)

chorizo kolbász

tapas feltétek

királyrák (tisztított, főtt)

paradicsom

fokhagyma

olívaolaj

A bagettet felszeletelem. 5 szeletet olívaolajon átpirítok, bedörzsölöm fokhagymával és paradicsommal. A többi szeletre ráhalmozom a kolbászt, felvágottakat és a rákot. Behűtött bor mellé tálalom.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://granatalma.blog.hu/api/trackback/id/tr51451997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása