HTML

Gránátalma

Gluten Free Recipes Finomságok -ahogy a férjem szereti. Utazgatások -ahogy én szeretem.

2007.11.27. 05:16 Gránátalma

Ma hajnalra megérkezett az első hó

Nemrég megébredtem s mint általában minden téli reggelen - hajnalon a füleimmel fürkészem a beszűrődő hangokat, hátha (reménykedem...) leesett a hó, mert az autók hangja ilyenkor másképp hallatszik be, ma pedig különösen, hiszen nem járnak buszok sem a sztrájk miatt. Egészen csendes a város. Felkeltem. Gyanút fogtam mert kicsit világosabb van. Igazam lett. Több mint 10 cm hó hullott az éjjel és még érintetlen. Imádom ezt a reggelt. Még visszabújhatnék egy fél órára de inkább bámészkodom, mindjárt elkotorják a járdákról és utakról. Jól gondoltam mert már itt is vannak, bezzeg mikor többszöröse a mennyiség akkor nem takarítanak. De gyorsan fényképeztem is egyet, mielőtt nagy robajjal megérkezett a kotrógép.

Ugyan novemberben már esett ránk egy kevéske hó, de mindíg eső váltotta fel és elolvadt. Ma viszont:

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://granatalma.blog.hu/api/trackback/id/tr21243260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

georgina 2007.11.27. 05:50:50

gyönyörű! itt nem esett semmi, de remélem hamarosan :)
süti beállítások módosítása