HTML

Gránátalma

Gluten Free Recipes Finomságok -ahogy a férjem szereti. Utazgatások -ahogy én szeretem.

2007.11.19. 19:59 Gránátalma

Nagymamám burgonyája

- 1.5 kg burgonya (főtt, hámozott, áttört)

- tejföl (450 ml)

- reszelt sajt (2-3 marék)

- olívaolaj

- só

Egy sütőedényt kiolajozok. Belekanalazom az áttört burgonya felét, sózom és a pohár tejföl felét elegyengetem rajta. Erre kanalazom a maradék burgonyát, újra sózom, ráöntöm a maradék tejfölt és megszórom reszelt sajttal. Előmelegített sütőben 200 fokon pirulásig sütöm. Nagymamámnak ez volt az egyik kedvenc burgonyás receptje.

Burgonya leírása itt.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://granatalma.blog.hu/api/trackback/id/tr4234756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Klara 2007.11.20. 20:54:16

Kedves Granatalma!

Veletlenül talaltam ra az oldaladra, mivel glutenmentes recpeteket kerestem. Nagyon megtetszettek a kepeid es a receptjeid-szeretnek gratulalni!!!!-Esetleg meg adnad valamely elerhetösegedet-kepek ügyeben szeretnelek megkeresni.
Köszönöm klara
süti beállítások módosítása