HTML

Gránátalma

Gluten Free Recipes Finomságok -ahogy a férjem szereti. Utazgatások -ahogy én szeretem.

2007.10.30. 12:37 Gránátalma

Pulykamellfilébe göngyölt spárga paradicsommártással

- pulykamell szeletben

- szeletelt bacon

- spárga (párolt, zöld)

- sajt (lágy, kenhető)

- paradicsomszósz (házi, boltit még nem használtam)

- só, bors, szárított bazsalikom

A pulykamell szeleteket enyhén kikloffolom, sózom. A spárgát megpárolom. Előkészítem a bacont is. A pulykamell szeletet a lágy sajttal megkenem, ráfektetem a bacon szeleteket és a spárgákat is -minden szelethez 1 spárga és 2 szelet bacont teszek. Felgöngyölöm. Ha a spárga hosszabb az alját levágom a szelet méretéhez. Egy személyre két göngyölt húst számítok. A paradicsomszószt egy pici vízzel felhigítom, ízesítem sóval, borssal, bazsalikommal. Összefőzöm. Egy tűzálló tálba sorakoztatom a göngyölt husikat és leöntöm a házi paradicsommártással. Kb. 40 percig sütöm 200-250 fokon.

 

Spárga leírása itt.

Paradicsom leírása itt

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://granatalma.blog.hu/api/trackback/id/tr46212998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása