HTML

Gránátalma

Gluten Free Recipes Finomságok -ahogy a férjem szereti. Utazgatások -ahogy én szeretem.

2007.09.01. 16:02 Gránátalma

VKF VIII Cseréljünk: Padlizsánbefőtt

Padlizsánbefőtt:

1 kg. padlizsán

fehérborecet (Tokaji Fumint-al)

oliva olaj, olaj 2-2 dl

csili, majoranna, bazsalikom, só, bors, fokhagyma

A padlizsánokat megmosom, letörölgetem, végeit levágom. Karikákra, majd csíkokra vágom. Forralt fehérborecetes vízben párolom 4-5 percig. Egy nagy tálban összekészítem az olajat és benne a fűszereket. Jól összekeverem. Ebbe teszem a már párolt padlizsáncsíkokat, még forrón üvegekbe teszem és felöntöm a fűszeres olajjal. Lezárom, fejre állítom az üvegeket 5 percre és kész.

Ki vagyok én? (segítség a képen található)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://granatalma.blog.hu/api/trackback/id/tr21154800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása