HTML

Gránátalma

Gluten Free Recipes Finomságok -ahogy a férjem szereti. Utazgatások -ahogy én szeretem.

2007.07.17. 18:36 Gránátalma

Habcsóktorta

Recept:

6 tojásfehérje

30 dkg cukor

1/2 evőkanál  balzsamecet

3 evőkanál kakaó (holland)

1/2 tábla étcsokoládé (gluténmentes)

1 csomag tejszín

20-30 dkg idénygyümölcs (én áfonyát használtam)

Nigella habcsóktortáját nagyon szeretjük. Egyszerű, gyors és nagyon finom. A tortaformát kivajazzuk, sütőpapírt teszünkbele és ezt is kivajazzuk. A 6 tojás fehérjét a 30 dkg cukorral felverjük, hozzátesszük a balzsamecetet, kakaót és a 1/2 tábla apróra vágott étcsokoládét. 180 fokos előmelegítjük a sütőt. A tortaformába tesszük a tésztát és levesszük a sütőt 150 fokra. A tésza akkor jó, ha a teteje berepedezik. Hagyjuk egy kicsit hülni felvert tejszínt teszünk a tetejére és ráhalmozzuk a gyümölcsöt (én már nem tudtam így lefényképezni, mert abban a pillanatban, hogy a tálra került elfogyott).

 

Szólj hozzá! · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://granatalma.blog.hu/api/trackback/id/tr92119828

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: senior dating 2017.11.15. 17:07:12

Városi legendák, városi álmok! - fullbeauty

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása