HTML

Gránátalma

Gluten Free Recipes Finomságok -ahogy a férjem szereti. Utazgatások -ahogy én szeretem.

2007.07.05. 20:20 Gránátalma

Étteremkritika Cocktail & Grill Étterem Tata

KISMACS új rovata az étteremkritika.

Cocktail & Grill Étterem
Tata, Tópart sétány 1.
Tel.: 34/383-482
Étteremkritika
Étterem:
Többször jártam már ebben az étteremben. Kollégákkal és családdal is, hiszen mindegyikre alkalmas. Nagyobb összejövetelekhez természetesen helyet kell foglaltatni, de egy hétköznapi –csak úgy- betéréshez eddig mindig kaptunk asztalt, természetesen a nemdohányzó részre.
Mikor belép az ember szinte elvarázsolja a hely –biztos, hogy elfelejti a hétköznapi gondokat és a munkát. Kellemes és hangulatos. Halk jazz szól.
A nemdohányzó rész elkülönítve, tópartra néző asztalokkal, ízlésesen megterítve, egy szál rózsával.
Csak kinézel az ablakon és a tó hullámzó vizét, a vízen tükröződő nap sugarát vagy az est fényét látod, csodálod.
Az étterem különlegessége, hogy a terasz egy részét úgy alakították ki, hogy cölöpökön benyúlik a tóba.
Kiszolgálás:
A pincérek udvariasak, kedvesek és közvetlenek. Ajánlanak is, de nem erőszakosak.
Mikor elmondtam, hogy a férjem glutén-érzékeny azaz liszt-érzékeny, a pincér kis türelmet kért, hogy beszéljen a séffel. Megkérdezte mit szeretnénk enni, milyen húsra gondoltunk –esetleg hal is lehet-e. Már kész ajánlattal érkezett vissza. Még azt is megkérdezte, hogy én az étlapról választok, vagy én is gluténmentes vacsorát szeretnék –e. Egyszóval le a kalappal! Elsőre ilyen kéréssel kezdeni és megoldani…. elgondolkodtató. Nálam abszolút siker.
Étel:
Én étlapról választottam: parmezános sertés szűzérmét paradicsomos tésztán, férjem grillezett húst kapott salátaágyon grillezett zöldségekkel, öntettel. Az adagok emberesek és tényleg nagyon finomak. A tálalás a hétköznap ellenére is (mint említettem voltam már 30 fős társasággal és akkor is igazán kitettek magukért) nagyon látványos és gusztusos volt.
Árak:
Szerintem az árak teljesen a földön járnak.
Mivel egyikőnk sem kávézik és kocsival mentünk ezért csak ásványvizet fogyasztottunk és az egészért 3700 forintot fizettünk.
Ajánlom mindenkinek! Csak gratulálni tudok a tulajdonosnak és a dolgozóknak.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lajos 2007.07.20. 21:08:26

Méreg drága, kis adagokkal,
a többi igaz csak ez is fontos

Aniko 2007.11.23. 14:27:51

Igen, nem olcsó! nem vagyok anorexiás, de bármit ettem, igazán jól laktam! Sőt finom is volt! Ígényes hely, igényes vendégeknek! én is szeretem, ha megkapom a pénzemért, ami jár! Legyen az csak pár száz forint! mert ha a nagy nyári mlegben egy finom levest rendelek csak, hát akkor is ugyan úgy körb udvrolnak, mint amikor 3 fogást eszek! köszönöm is a csodás kajákat,és a kiszolgálást"

martin 2008.02.16. 22:28:32

Nagyon jó a Grill!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kinga 2008.06.12. 09:24:48

A Grill étterem a legszínvonalasabb és legjobb étterem a megyében.
Itt tényleg a vendég a legfontosabb, a kaják nagyon finomak, a kiszolgálás remek. Csak ajánlani tudom mindenkinek:)

vizsla 2008.09.22. 14:52:39

Nekem ez a kedven éttermem "vidéken", többször jöttünk már le Pestről a környékre kirándulni és a Grillben mindig azt kaptuk, amit a legelső alkalommal is, finom, kiadós ételeket, udvarias kiszolgálást és teljesen "földön-járó" árakat. Boldog lennék, ha máshol is ennyire komolyan vennék a vendéglátást!

Ircsike 2009.05.20. 05:41:37

Tegnap jartunk ferjemmel ebben az etteremben. Valoban gyonyoru helyen van. Minden tiszta, udvarias kiszolgalas.... szoval amit elvarhat a kedves vendeg.
En Cezar salatat rendeltem azon egyszeru oknal fogva, hogy nagyon szeretem. Amit kaptam helyette az egy nagy pofon volt!. A grilezett csirke ugy nagyjabol ok volt. Nem tudom milyen salatabol keszult es fogalmam sincs rola milyen dresszing volt rajta brrrrrrr de szamomra iszonyat volt. Hagymaval!!!!! paradicsommal!!!! uborkval!!!!! Az volt a gondolatom, hogy a szakacsnak fogalma nincs a Cezar salatarol, de akkor miert nevezi az etlapon ennek. En nem akartam reklamalni, a ferjem szeliden kerdezte a felszolgalo pincert, hogy ez valoban Cezar salata? A picer azt valaszolta, hogy igen, csak a magyarok nem szeretik az eredeti Cezar salatat, ezert keszul igy........hmmmmmmm.......
Konyorgom akkor ne nevezzek azt az iszonyat salatat Cezarnak, hanem legyen a neve mondjuk konyhafonok kedvence.
En nagy pofont kaptam az etteremtol, ami valoszinuleg nem jellemzo rajuk, de igy is lehet vendeget elvesziteni, mert tobbet nem megyek oda........

allot 2010.07.07. 00:22:57

Egyet értek a fenti Grill & Cocktail étterem rajongóival, de a legjobb, hogy már a weben is kint vannak a www.tatagrill.com oldalon. itt asztalfoglalásra és egyéb érdekes információkra is lelhettek.