HTML

Gránátalma

Gluten Free Recipes Finomságok -ahogy a férjem szereti. Utazgatások -ahogy én szeretem.

2007.06.23. 05:45 Gránátalma

Cukorvirágos minitorták

by Nigella

 

 

 

 

 

Nagyon szeretem ezeket a minitortácskákat sütni, díszíteni és enni.

Mindegyik más és más.

tészta:

12.5 dkg vaj

12.5 dkg cukor

12.5 dkg Mantler gluténmentes liszt

2 tojás

1 tk sütőpor (szigorúan betartandó)

1/2 tk. szódabikarbóna

2 tk vaníliakivonat

2 ek. tej (én 3 ek. tejet használtam)

A hozzávalókat összedolgozzuk és muffinformába kanalazzuk (1 evőkanálnyi tészta elegendő mert szépen megkel). Nem szilikonos formában sütöm, mert a máz miatt praktikusabb papírral sütni-így nem baj, ha megfolyik a máz.

175 fokon sütöm (tűpróba).

máz

35 dkg porcukor

2 tojás fehérje

kevés citromlé

kb. 5 perc alatt a tojásfehérjét fényesre dolgozom a porcukorral és kb. 2 percig a citrom levével.

Ha kicsit kihűltek a tortácskák megkenem a mázzal és cukorvirágokkal díszítem (ezeket cukrászboltban vásároltam és nem tartalmaznak glutént).

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://granatalma.blog.hu/api/trackback/id/tr76104177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása