HTML

Gránátalma

Gluten Free Recipes Finomságok -ahogy a férjem szereti. Utazgatások -ahogy én szeretem.

2008.12.27. 12:34 Gránátalma

Házimanó-süti

15 dkg cukor

15 dkg margarin

2 tojás

30 dkg liszt (Mantler)

20 g sütőpor

5 dkg darált dió

málnalekvár / mascarpone, limoncello, porcukor

csipet só

A cukrot a vajjal és a tojássárgájával habosra keverjük. Hozzáadjuk a lizstet, sütőport, darált diót, a csipet sót s végül a kemény habbá vert tojásfehérjét. Összedolgozzuk. Kiskanál segítségével apró halmokat teszünk a sütőpapirral kibélelt sütőedényre. 5 perc alatt 150-160 fokon aranybarnára sütjük. Ha megsült, hagyjuk kihülni -igen törékeny még ekkor. Ha teljesen kihült, málnalekvárral összeragasztjuk. Én újításként 250 g mascarpone krémet összekevertem 3 ek porcukorral és 3-5 ek limoncelloval, s ezzel töltöttem meg a megsült tésztákat. Eredeti recept a Mágiaügyi Minisztérium honlapján található itt.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://granatalma.blog.hu/api/trackback/id/tr97843730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása