HTML

Gránátalma

Gluten Free Recipes Finomságok -ahogy a férjem szereti. Utazgatások -ahogy én szeretem.

2008.08.18. 19:21 Gránátalma

Petit Paris Tatabánya

Petit Paris

2800 Tatabánya, Fő tér 14/d

Tel.: 34-787-537

www.petitparis.hu

Pénteken a BODIES kiállitáson voltunk (Budapest, Király u.), mely már megjárta New York-ot is. A kiállitás nagyon érdekes volt, de inkább elgondolkoztató. A biztonsági őrök pedig felháboritóan viselkedtek. Nos a kiállitás végén, s egy kis pesti csavargás után itthon bementünk egy vacsorára, kiváncsian és izgatottan vártam a Petit Paris étlapját. Kellemesen csalódva olvasgattam és böngésztem az étlapot, előételként a rizlinges flambirozott kagylót kóstoltam meg, ami mennyeire sikeredett, a tálalás és mennyiség is elsőosztályú volt. Főételként a grillezett csirkemellfilé dijoni mustáros, tárkonyos mártással, rántott hagymakarika és vadrizs duettjéval kóstoltam meg, azért esett erre a választásom mert a csirkemellfilét mindig el lehet rontani, de ez omlós volt és izletes. Az árak megfelelőek, a kiszolgálás pedig nagyon figyelmes és kedves volt. Nincs rossz szavam az étteremre. Kevés az ilyen jó hely. Csak ajánlani tudom mindenkinek. Aki nem szereti a tengeri dolgokat és nem szeretne meglepetést, ajánlom a honlapot, mert az étlap is rajta szerepel az oldalon, stilusosan az árakkal. Szóval jó kis napot és estét zártunk ezzel a vacsorával.  Gratulálok az étterem dolgozóinak.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://granatalma.blog.hu/api/trackback/id/tr25621834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása