HTML

Gránátalma

Gluten Free Recipes Finomságok -ahogy a férjem szereti. Utazgatások -ahogy én szeretem.

2008.06.15. 08:45 Gránátalma

Nyelvhal scaloppini fűszernövényekkel

nyelvhal (1 szelet /fő)

oregano

só, bors, olívaolaj

kukoricaliszt

2 szem paradicsom apró kockára vágva

2 szál fokhagyma (zsenge, új)

metélőhagyma

1 dl fehérbor

Nagyon ízlett a nyelvhal, ezért újra megpróbálkoztam vele. Ezt a receptet a Bertolli oldalán találtam és ki kellett próbálnom. A halat megtörölgettem és beszórtam szárított oregánóval, sóval és frissen őrölt borssal, majd átforgattam a lisztben. Serpenyőben olívaolajon megpirítottam az apróra vágott fokhagymát, beletettem a halat és átsütöttem. Tányérra téve félreraktam. A serpenyőben maradt szaftos olajhoz hozzáadtam az 1 dl fehérbort, 1/2 dl vizet, a paradicsomkockákat és hagytam pár percig forrni, közben megsóztam. Visszatettem a halszeleteket, megszórtam metélőhagymával és újabb 3-5 percig forrni hagytam. Újra kiszedtem a halszeleteket, tányérra tettem és meglocsoltam a serpenyőben maradt mártással. Kitűnő, ízletes vacsora.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://granatalma.blog.hu/api/trackback/id/tr78520947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása