HTML

Gránátalma

Gluten Free Recipes Finomságok -ahogy a férjem szereti. Utazgatások -ahogy én szeretem.

2008.05.18. 16:07 Gránátalma

Tihany

Kora nyári idő volt tegnap, így elindultunk a Balatonra,Tihanyba. Kivácsisággal töltött el, milyen lehet a víz, mennyire mennek ki az emberek strandolni, sokan vannak-e a parton. Ahogy megpillantottuk az útról a tavat, szinte mindenhol csak árbócokat, vitorlásokat láttunk, ameddig a szem ellátott. Szinte életre kelt a tó, igazi nyári hangulat áradt a parton. Megérkeztünk Tihanyba, a parton pecáztak, napoztak és lám-lám fürödtek az emberek. Nos, azért a víz kb. 20 fok körüli lehetett, és nagyon tiszta, a levegő pedig 25-26 fokos volt, azonban én csak derékig merészkedtem be és inkább ki, de a család többi tagja bátrabb volt és mélyebbre is bemerészkedett. Inkább fotóztam a vitorlásokat és kacsákat a partról, míg ők csalogattak befele, hogy nem hideg. Szóval egy nagy adag eperrel és a hazacsalogató behűtött idei első dinnyével, jó kis nappal zártuk az idei első Balatoni utunkat.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://granatalma.blog.hu/api/trackback/id/tr18475457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása