HTML

Gránátalma

Gluten Free Recipes Finomságok -ahogy a férjem szereti. Utazgatások -ahogy én szeretem.

2008.04.24. 17:17 Gránátalma

Gundel Étterem

Gundel Restaurant & Party Service

1146 Budapest

Állatkerti u. 2.

Tel.: (36) 1 468-4040

www.gundel.hu

22-én kedden este a Gundel étteremben vacsoráztam. Nagy izgalommal vártam már ezt a vacsorát, mert még nem jártam ebben az étteremben -kicsit mindíg izgulok az új éttermek miatt. Tekintettel a vendégek ízlésére, szokásaira esetleg ételallergiájukra, előre kérték, hogy jelezzük a külön étkezési kritériumokat -s eszerint válogatják az ételeket (reform, vegetáriánus, s gondolom ide sorolják a lisztérzékenységet is). A pincérek az étterem teraszán aperitifkén pezsgővel és gyümölcslével fogadták a társaságot, aminek kifejezetten örültem, hiszen nem igazán fogyasztok alkoholos italokat. Ezután beinvitáltak egy hatalmas terembe, ami terített asztalok sokáságával volt ízlésesen megosztva. Vacsora előtt szolgáltak fel 2006-os Zemplényi Rosét (Gundel Winery) és 2006-os Villányi Cabarnet Sauvignont (Teleki Winery). Előételként ettünk zöldséges rétest paprika mártással -kifejezetten ízletes volt. Főételként ropogós kacsacombot tálaltak fel zöldséges-gombás souffléval és almában tálalt áfonyaszósszal -rendkívül finom és emberes adagra sikeredett, majd desszerként csokoládé mousse-t kandírozott cseresznyével, mellé eper fehér, majd barna csokoládéba mártva -először az eperrel kezdtem amit nem lehetett kihagyni és utána kóstoltam bele a mennyei csokoládés krémbe. Minden nagyon finom volt, bár a csokoládékrém kissé édesebb volt mint számítottam, ennek ellenére le a kalappal a szakácsok előtt. Nagyon jó kis este volt, amiről sajnos nem tudok képekkel szolgálni, mert nem mertem elővenni a fényképezőgépemet -ez egy olyan hely, ahol nem illik fotózni.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://granatalma.blog.hu/api/trackback/id/tr40440582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása