HTML

Gránátalma

Gluten Free Recipes Finomságok -ahogy a férjem szereti. Utazgatások -ahogy én szeretem.

2008.02.10. 15:53 Gránátalma

Vásárlás

Van úgy, hogy az ember a zöldségek és gyümölcsök között vacilál, mit is vásároljon. De amikor az orra húzza az áruhoz, akkor az illatok döntötik el mit vásároljak. Így jártam az eperrel is. Tudom, hogy ez import áru de mégis csak eper... Eperről bővebben itt.

 

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://granatalma.blog.hu/api/trackback/id/tr22333669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Styb 2008.02.13. 15:33:54

Kedves Gránátalma!

Mostanában fedeztem fel a gasztroblogok olvasásának örömeit. Lisztérzékeny lévén arra gondoltam, milyen jó lenne egy magyar gluténmentes blog. Azt hittem feltaláltam a spanyol viaszt! :) Utánanéztem a témának, és rád találtam. Úgy tűnik nem leszek úttörő, de most már biztos, hogy van egy példaképem :)

Styb

Gránátalma · http://www.granatalma.blog.hu 2008.02.13. 15:55:41

Nagoyn szépen köszönöm ezeket a szavakat! Gránátalma
süti beállítások módosítása