HTML

Gránátalma

Gluten Free Recipes Finomságok -ahogy a férjem szereti. Utazgatások -ahogy én szeretem.

2007.12.25. 11:28 Gránátalma

Boldog Karácsonyt!

Minden kedves olvasómnak Boldog Karácsonyt!

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://granatalma.blog.hu/api/trackback/id/tr89274660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aléné Andi 2007.12.28. 23:56:14

Kedves Gránátalma:)
Köszönöm Neked ezeket az oldalakat. Én is lisztérzékeny vagyok. szeretném megkérdezni tőled, hogy a rizstésztát hol veszed, mert (békéscsabai vagyok) nálunk nincs. Esetleg megtudom rendelni valamelyik cégtől?
És még egy hatalmas kérés: ha lenne egy jó rétes recepted, azt nagyon megköszönném.
Üdvözlettel, és köszönöm:Andi

Gránátalma · http://www.granatalma.blog.hu 2007.12.29. 11:24:11

Emailben küldöm válaszomat. Köszönettel: Gránátalma
süti beállítások módosítása