HTML

Gránátalma

Gluten Free Recipes Finomságok -ahogy a férjem szereti. Utazgatások -ahogy én szeretem.

2007.06.24. 07:00 Gránátalma

Belga csokoládé

Tavaly Brüsszelben jártam -azok a csokoládék! Szerencsére nagyon sokféle ételt tudtam megkóstolni a ráktól a créme brulée-ig. Táskámban hazafelé természetesen ott lapultak az igazi belga csokoládék (Neuhaus)-amit sajnos itthon nem lehet kapni. Rendszeresen keresem itthoni boltok polcain a belga újdonságokat, nem sok sikerrel. Csak ezeket találtam:

Málna ízű étcsokoládé kandírozott málnadarabokkal: kakaómassza, cukor, zsírszegény kakaópor, tejzsír, málna, alma, ananász, szőlőcukror, sűrítőanyagok-nátriumalginát káliumalginát, szójalecitin, étkezési sav -glükonodeltalakton, színezék -azorubin. Nyomokban tartalmazhat dióféléket.

Narancsízű étcsokoládé kandírozott narancshéj darabokkal. A fent említett összetevőket tartalmazza.

Étcsokoládé 86 %-os kakaótartalommal. A fent említett összetevőket tartalmazza.

Étcsokoládé karamellizált kakaóbab darabokkal. Nyomokan dióféléket és tejfehérjét tartalmazhat.

Hajnali látkép a Hiltonból

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://granatalma.blog.hu/api/trackback/id/tr33104696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

korankelo · http://korankelo.tumblr.com/ 2007.07.23. 18:26:19

Minthogyha a Cora-ban lenne ilyesmi..
süti beállítások módosítása