HTML

Gránátalma

Gluten Free Recipes Finomságok -ahogy a férjem szereti. Utazgatások -ahogy én szeretem.

2008.09.18. 07:02 Gránátalma

Pécs

Pécs -TIESTO 2008

Kedvenc férjem kedvenc kollégái még nyár elején kitalálták, hogy nézzünk le szeptemberben Pécsre a Tiesto koncertre. Bár vonakodva, de belementen, úgy sem voltam még ilyen buliban, talán itt az ideje. S a kollegáit sem ismerem annyira, itt az alkalom. Délelőtt kitakaríttattuk és lemosattuk az autót, majd több mint 3 órás utazás után múlt pénteken megérkeztünk Pécsre, elfoglaltuk a szállást és indultunk a városba vacsorázni. Nem tudom merre mentünk, de nem találtunk semmit. Volt Tesco, Electro World, meg Kika. Mivel éhesek voltunk ezért maradt a Kika, úgy sem ettünk még ilyen helyen. Meglepődtem, mikor a kiszolgáló hölgynek elmonduk, hogy mi a problémánk -miszerint gluténmentes ételt ehetünk, fordult egyet, azt mondta mindjárt megoldjuk és bement a konyhába. Mikor visszatért kész menüsort ajánlott fel grillezett natúr husival, de az bármiből lehet. Kaptunk hozzá rizst és párolt zöldségköretet. Nagyon kedves volt a hölgytől ez a hozzáállás, s mindjárt beszédbe elegyedtünk, azt mondta rossz lehet így nekünk (mármint az étkezés), csak azt válaszoltam neki -spontán-, hogy dehogy is. Meglepődve nézett rám és csak annyit mondtam, hogy most is megoldotta, egyetlen kérdéssel, mi ebben a rossz? Belátta, hogy igazam van (ez azonban engem is meglepett, mert még soha nem reagáltam a gluténmentes étkezésre így, ilyen frappánsan -mert már nem okoz gondot-végre). Az árak felértek azonban a La Petit Paris Étterem áraival! Kevés bámészkodás után nekivágtunk a koncert helyszínének felkutatására, persze mikor megláttuk azt a rengeteg rendőrt az utcán, tudtam, jó helyen járunk. 20 óra volt a kapunyitás időpontja, mi 19 óra körül értünk oda, de már jókora sor állt a kapunál. Rendőrautó közelében találtunk parkolót, még örültem is, legalább vigyáznak rá. Beálltunk s türelmesen vártuk a barátainkat is. 2 órás sorbanállás és kétszer fél órás szakadó eső után (mivel mosatásnál mindent kiszedtünk az autóból, hol is van az esernyőnk -naná, hogy otthon), végre beengedtek. 2000 forintért kaptunk 6 jegyet, amit italra válthattunk be, az ásványvíz került 2 jegybe -ez volt a legolcsóbb. 10 óra helyett el is kezdődött 11 órakor az egész, valami számomra ismeretlen dj fickóval, aki 3 órán át keverte a zenét mire hajnal 1 órakor elkezdte Tiesto. Ez hajnal 4 óráig tartott. Mindeközben (mivel itt nem lehetett dohányozni a biztonsági őrök mindenkit kizavartak akit lehetett-egy ideig) telefújtak cigarettával, leöntöttek egy pohár sörrel (bármivel csak ezzel ne, mert ki nem állhatom a szagát is), ájulás határán volt a hőfok -de a légkondit nem kapcsolták be, mindenkiről csöpögött az izzadtság, kezdtem megunni a dolgot és haza akartam menni. Kissé kábult, fáradt és süket lettem a végére. De vége lett. Jó is volt meg nem is. A résztvevők korhatára alig érte el a 16-ot és ittak, cigarettáztak hajnali négyig. Végül kijutottunk a kocsihoz, ami fél kerékig benne állt a sárban, ugyanis a koncert alatt szakadt az eső. A férjem alig tudott eljutni a kocsihoz, akkora volt a sár az autók körül, persze nekünk frissen mosott és kitakarított autóval kellett lemenni! Mivel a szállásunk a tv torony alatt volt, ami egy baromi nagy hegy tetején áll (pontosabban a Mecsek tetején), egy szűk macskaköves úton vezetett fel az út (persze 2 sávosra tervezve -ahol mindkét oldalon autók állnak!) majd meghaltam a félelemtől mire szakadó esőben, 3 km hosszú folyamatosan emelkedő  macskaköves úton, rettegve attól, hogy szemben jön majd egy autó, felértünk a szállásra. Bűzlöttem a cigarettától és a sörtől -amivel kedvesen leöntöttek. Nos, ekkor döntöttem úgy, hogy nem érzem jól magam és haza akarok menni -bár nem panaszkodott, s egy szó nélkül elindultunk, gondolom mennyire örült a kívánságomnak. Így a pécsi kirándulás amit annyira vártam, füstbe ment, s hajnal 5 órakor hazaindultunk Tatabányára. 8 óra pár perckor értünk haza, félholtan. Én nem is tudtam volna ennyit vezetni egy 6 órás álló koncert után. Egy-egy benzinkútnál megálltunk, mert pihenni kellett. (Egy kicsit lelkiismeret furdalásom volt, hogy haza akartam menni. Persze nem panaszkodott és én büszke voltam rá...)

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://granatalma.blog.hu/api/trackback/id/tr15668987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miniMálna · http://www.minimalna.blogspot.com 2008.09.18. 08:34:56

A baromi nagy hegy, na az a Mecsek :) ahol a tvtorony is áll :)
Tesco, Kika pedig a város szélén van, rossz felé indultatok sajnos vacsorázni.
Tiestot már-már kezdtem megbánni, h kihagytam, de ha ilyen állapotok uralkodtak, akkor talán jobb is.

gabojsza · http://www.gabojszakonyhaja.blogspot.com/ 2008.09.18. 09:12:54

Így kihasználni szegény embert hajnalban...:-)))

Taen · http://taeni.blogspot.com 2008.09.18. 12:38:24

Tényleg nagyon rossz felé indultatok, pedig olyan szép város Pécs :) De tényleg. Sok szép és jó étterem, ha éhesek vagytok, szép belváros, stb. Mondanom se kell, pécsi vagyok :))

Gránátalma · http://www.granatalma.blog.hu 2008.09.18. 17:47:13

A pécsi kirándulás úgy is indult, hogy bejártuk a Mecseket, de azt valóban nem tudtam, hogy a tv torony is még a mecsek része, de korrigáltam hibámat. Természetesen szívesen mennék vissza Pécsre, ha alkalom lesz rá. De előtte kikérem a tanácsotokat, hova érdemes menni.

miniMálna · http://www.minimalna.blogspot.com 2008.09.19. 08:39:17

Gránátalma, állunk rendelkezésedre! ;)
süti beállítások módosítása