1014 Budapest, Hess András tér 1-3
Tel: +36 1 889 6600
Tegnap késő délután értem haza a hotelből. Már korábban is jártam Hilton Hotelben Brüsszelben és Rómában, de kiváncsi voltam a "mienkére" is. A keleti pályaudvarra érkeztem és kértem a szállodát, hogy küldjenek autót mert nem ismerem a taxisokat Budapesten (és nem is szeretném -tisztelet a kivételnek). Nos egy nagyon elegáns öltönyös férfi várt az állomáson nevemmel a kezében. Elvette a csomagomat és szabadkozva, hogy elkésett (pedig nem is) invitált az autóhoz. Teljesen full extra fekete mercedes, csomag be, ajtó ki, én beülök és az ajtó becsuk. Beül és azt mondja, 8 perc alatt a szállodában vagyunk... Én ledöbbenek -kit küldtek elém??? Csak finoman megkérdeztem, hogy a hotenek dolgozik-e, de azt mondta, hogy ő egy limuzinszolgálatnál van és ha sok a hoteleseknek a munka, átadják nekik. Mikor a szállodához értünk, a portásnak kiintett a kocsiból (nem értettem miért), a portás nyitotta a kocsiajtót és segített kiszállnom, fejem fölé tartva az esernyőt egészen a bejáratig -mert szakadt az eső. Megkapcsam a bőröndömet és nagyon udvariasan elköszönt. Csak egy köszönömöt tudtam kimondani, annyira le voltam nyűgözve. Délben kaptam meg a szobámat de sajnos nem Dunára nézőt. Mivel napközben alig tartózkodtam a szobában, nem is vettem észre, hogy a nem dohányzó szoba helyett dohányzót kapta. No ettől kissé ideges lettem, de legalább tiszta. Az ebéd svédasztalos volt, változatos, nem feltétlenül a magyar konyhára kiélezve. Az ebédlőben nem voltak összhangban a falak a szőnyeggel, ablakkal, mint ahogy az asztalon a tányérok sem az evőeszközökkel és kiegészítőkkel (hiszen voltak Hollóházi sótartók, ismeretlen tányérokkal és evőeszközökkel, Villroy kiegészítő desszertes tálkákkal). Noha a Novotelben, ahol korábban jártam, minden Villroy tányérhoz Villroy étkészlettel és kávés- teáskészlettel terítettek. Aznap este a Gundelben vacsoráztam amit már nagyon vártam, mert még sosem jártam ott -de ez már egy következő bejegyzés. Hazafelé szintén kértem a recepción autót az állomásra, de már sajnálom, hogy nem kérdeztem rá ki is volt az előző napi sofőr. Mert ez egy bunkó volt. Először is letegezte a kollegámat, amit nagyon rossz néven vettünk mind a ketten -én persze tartottam magam (már csak azért is -tegezze a barátnőjét) szigorúan a magázáshoz. Megkérdeztem tőle, hogy hol tudok jegyet venni, elmondta. Persze, hogy nem lehetett és a bőröndömet az aluljáróba cipelhettem le s fel mert jegyet azt venni kell. Szóval ő hoteles sofőr volt -akibe cseppnyi jóindulat sem volt. Összességében örültem, hogy kipróbálhattam egy éjszakára ezt a szállodát, bár az otthoni szobácskámat és ágyacskámat nem pótolhatja egy Hilton sem.., nem éreztem magam rosszul (a cigaretta szagos szobát kivéve -amit azóta is bánok, hogy nem cseréltettem ki).
Kilátás a szobámból:
Hotel:
Étterem:
Budapesti látkép a Hoteltől:
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.