HTML

Gránátalma

Gluten Free Recipes Finomságok -ahogy a férjem szereti. Utazgatások -ahogy én szeretem.

2008.01.01. 11:59 Gránátalma

Boldog Új Esztendőt!

Minden kedves olvasómnak Boldog Új Esztendőt!

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://granatalma.blog.hu/api/trackback/id/tr35280786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bkati 2008.03.01. 01:23:08

Ennek a képnek a receptjét nem találtam sehol, pedig nagyon jól néz ki!
Más: Látom a legtöbb receptedben Mathler lisztet használsz. Ki próbáltad már A Schar mix B-t -kenyerekhez - a Mix C-t süteményekhez? Szerintem sokkal jobbak! Legfőképp, ha kevered őket Glutenix kenyérporokkal leginkább a kelt tésztákhoz kitűnőek. Úgy jobban hasonlit az íze a búzalisztból készűlt dolgokhoz. Persze tudom, az ízlések is és a pofonok is különbözőek lehetnek. Gratulálok a kitartásodhoz a leleményességedhez és persze e honlapodhoz is. Nekem a kezdeti sikertelenségek nagyon elvették a kedvem a sütéstől és a főzéstől, és ilyen lelkes sem voltam. Talán nem mondok újat, ha ajánlom neked a www.liszterzekeny.hu honlapot onnan is sok ötletet meríthetsz a további sikeres sütéshez és főzéshez.

Gránátalma · http://www.granatalma.blog.hu 2008.03.01. 13:55:17

Kedves BKati!
A recept nincs felrakva az oldalra, még féltve őrzöm (csak addig amíg jobbat nem találok ki). Az ötleteket köszönöm, természetesen használom ezeket a fajta liszteket is de még nem kevertem össze őket -bár jó ötletnek tűnik. Köszönöm a lelkesítést, nagy erőt ad. Ki kell tartanom, újabb és újabb ötleteket kell bevetnem, hogy a férjem úgy tudjon étkezni, hogy nem vegye észre...ő kicsit más. Köszönöm lelkesítő leveledet: Gránátalma
süti beállítások módosítása