HTML

Gránátalma

Gluten Free Recipes Finomságok -ahogy a férjem szereti. Utazgatások -ahogy én szeretem.

2010.02.19. 21:41 Gránátalma

Vacsora barátokkal

Múlt pénteken vacsoravendégeket hívtunk, igazi házigazda módjára. Barátokkal kikapcsolódni kész felüdülés. Pénteken dolgoztam de Ő jó szakácsként reggeltől pácolt és készülődött. Mivel a meghívott párocska női része ragaszkodott a hasábburgonyához így fűszeres csirkebrassóit, férfi tagja és a szakács -ragaszkodtak az egybensült bőrös karajhoz. Az ételek fantasztikusra sikeredtek mire hazaértem (ezt egy kicsit dicsekvésnek is szánom). Már csak a vörösbort kellett behűtenem, amit a Gál pincészetben vásároltam Egerben. Ropogtatnivalóként két avokádóból készült guacamole tortillával volt az asztalon. A pasik csak szeletelték a hús, ettek és ettek. A karaj vajpuha húsa és bőre vitte a pálmát, persze a vörösbor se volt semmi. Vacsora után előkerültek az X-box konzolok és az autóversenyek. Éjfélig játszottunk. Miután elköszöntek, elégedetten aludtam el. Recept hamarosan...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://granatalma.blog.hu/api/trackback/id/tr31774707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása