HTML

Gránátalma

Gluten Free Recipes Finomságok -ahogy a férjem szereti. Utazgatások -ahogy én szeretem.

2010.02.19. 19:40 Gránátalma

Kis szünet után

Elnézést kell kérnem minden kedves olvasómtól, amiért kimaradtam januárban. A tavalyi évem munkával végződött s az idei is azzal kezdődött. De az eredmények sem maradtak el, így mostmár talán lazítani is van időm. Persze ez nem azt jelenti, hogy nem főztem és még a konyhát is elkerültem, hiszen vendégül láttunk kollégákat-barátokat s nem utolsó sorban a Torkos Csütörtököt sem szalasztottuk el -bejegyzés erről hamarosan.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://granatalma.blog.hu/api/trackback/id/tr281774421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása