HTML

Gránátalma

Gluten Free Recipes Finomságok -ahogy a férjem szereti. Utazgatások -ahogy én szeretem.

2009.06.27. 20:59 Gránátalma

Sült zöldségek és tofu rizstésztával

Nagy Vegetáriánus Kihívás napja van ma,

melyre olyan étellel készültem amiben nincs hagyma (magam sem értem miért kell elhagyni), tojás és hús.

500 g fürtös koktélparadicsom

1 üveg articsóka (sajnos nem kaptam frisset)

300 g tofu

3 avokádó

300 g rizstészta

só, olívaolaj

A koktélparadicsomokat megmosom és megszárítom, sütőtálra helyezem és meglocsolom olívaolajjal s 250 fokos sütőbe teszem. Egy másik sütőtálra kockázom a tofut és az articsókát, meglocsolom olívaolajjal és ezt is a sütőbe tolom. A rizstésztához felforralom a vizet s kb. 5 perc alatt készre párolom benne a tésztát. Eközben a sütőben készre sülnek a zöldségek. A tányérok közepére készítem a tésztát s rákanalazom a sült tofut és az articsókát, majd az apróra kockázott avokádót s végül a sült paradicsomokat (fürtösen). Kiváló vegetáriánus ebéd s a rizstészta is csupán rizslisztből, vízből és sóból készült (tojás nélkül).

reggeli: vajas kenyér friss meggy dzsemmel

tízórai: meggy

vacsora: sült burgonya

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://granatalma.blog.hu/api/trackback/id/tr421212465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása