HTML

Gránátalma

Gluten Free Recipes Finomságok -ahogy a férjem szereti. Utazgatások -ahogy én szeretem.

2008.08.31. 12:56 Gránátalma

Serpenyős csirkemell gombamártással

gomba (apró szemű, lehet konzer is 1 doboz)

csirkemellfilé (apróra vágva, kb. 60 dkg)

főzőtejszín (1 doboz -Milli 300 ml)

1 ek. étkezési keményítő

sáfrány

petrezselyem

olívaolaj, só, bors

Egy serpenyőben olívaolajat melegítek, átforgatom benne az apróra vágott csirkemellfilét. Párolom. Mikor megpuhult, hozzáteszem az apró gombafejeket és jól átforgatom. Egy tálkába öntöm a főzőstejszínt és csomómentesre keverem benne az étkezési keményítőt, majd a húsra öntöm és megszórom egy kevés sáfránnyal, majd sózom és borsozom. Sűrűsödésig kevergetem, majd tálalás előtt friss petrezselyemmel megszórom. Rizzsel tálalom.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://granatalma.blog.hu/api/trackback/id/tr45642041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kolbi 2008.09.19. 14:21:11

Szia!
Hozzávetőleges arányokat tudnál írni nekem, pl. fél kiló csirkéhez kell 2 deci tejszín, meg egy közepes konzerv gomba, vagy valami ilyesmi iránymutatást?
Köszi!

Gránátalma · http://granatalma.blog.hu/ 2008.09.19. 17:06:49

Kedves Kolbi, elnézésedet kérem valóban lemaradtak az arányok, de korrigáltam hibámat. Gránátalma

Kolbi 2008.09.19. 18:58:21

Köszönöm!
süti beállítások módosítása